Голова Херсонської ОДА Андрій Гордєєв своїм розпорядженням від 23 лютого 2017 року створив робочу групу з підготовки проекту Порядку узгодження механізму формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування (далі – робоча група).
Як зазначено в розпорядженні, робоча група створюється з метою забезпечення реалізації єдиної тарифної політики та розвитку автомобільного транспорту, задоволення підприємницького інтересу, стимулювання впровадження новітніх технологій у галузі перевезень, застосування сучасних типів транспортних засобів, а також сприяння встановленню балансу між платоспроможним попитом на послуги та обсягом витрат на їх надання, забезпечення стабільності, прозорості та прогнозованості тарифів.
Очолив робочу групу в.о. заступника голови ОДА Олександр Адамчик. Крім нього, до складу увійшли представники управління транспорту ОДА, представники двох фірм-перевізників “Іксора” та “Херсонське АТП 16527”, голова транспортної комісії облради, депутат Віктор Деркач та інші.
Простіше кажучи, голова ОДА вирішив показати як прозоро формуються тарифи на пасажирські перевезення в області, із залученням громадськості і т. д. Тільки от самих представників громадськості в робочій групі було небагато.
Тим не менш, Андрій Гордєєв поставив робочій групі надзавдання – уже на наступний день після створення підготувати Порядок узгодження механізму формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів.
Зрозуміло, з таким завданням робоча група не впоралася. Минуло вже більше двох тижнів, а робоча група все трудиться над Порядком. У відповідь на наш запит з проханням надати документ, який мав бути готовий ще 24 лютого, в ОДА повідомили, що документ “відпрацьовується”.
На жаль, формування тарифної політики пасажирських перевезень в області відбувається кулуарно. Де й коли засідає (?) робоча група, яка має подати пропозиції по тарифам – невідомо.