Аудитори проаналізували стан роботи з розгляду звернень (скарг) громадян на Херсонщині. Зокрема, у 2019 році до Управління звернулись 72 громадянина із 68 зверненнями. При цьому, поштою надійшло 30 звернень, на особистому прийомі – 4, через органи влади – 34.
Звернення стосувалися діяльності центральних (6) і місцевих органів (24) виконавчої влади; підприємств та установ (22); питань трудового законодавства і оплати праці (5), соціальних та інших питань.
За результатами 63 розглянутих по 35 зверненням надано обґрунтовані роз’яснення, чотири звернення направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» з повідомленням автора, 23 звернення вирішено позитивно.
Випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не встановлено.