У міській раді змінено Порядок оптимізації робочого процесу спеціалістів відділу реєстрації місця проживання фізичних осіб


1 октября 2018 года.

З 1 жовтня, згідно розпорядження міського голови, затверджено Порядок оптимізації робочого процесу спеціалістів відділу реєстрації місця проживання фізичних осіб у новій редакції.

Документ передбачає у тому числі наступне:

1. У відділі здійснюється попередній запис суб'єктів звернень на прийом до спеціалістів у визначені дату й час відповідно до електронної черги через електронний термінал, розташований у холі І поверху адміністративної будівлі Херсонської міської ради за адресою: просп. Ушакова,37, або через офіційний сайт Херсонської міської ради та її виконавчих органів http://www.city.kherson.ua/.

2. Прийом суб'єктів звернення здійснюється виключно на підставі реєстраційного талона.

3. Реєстраційний талон має містити наступну інформацію:

- порядковий номер у черзі;

- прізвище, ім'я та по батькові суб'єкта звернення;

- дата та час прийому.

4.Спеціаліст відділу, відповідальний за здійснення попереднього запису через електронний термінал, зобов'язаний поінформувати суб'єкта звернення про перелік документів, які необхідно подати для отримання адміністративної послуги, надати усні консультації та друковану роз'яснювальну інформацію.

5. Проведення спеціалістами відділу прийому суб'єктів звернень без попереднього запису забороняється.

6. Спеціаліст відділу має право відмовити суб'єкту звернення у прийомі документів у разі:

- звернення суб'єкта без попереднього запису на прийом;

-якщо суб'єкт звернення, за наявності попереднього запису на визначений час, прийшов із запізненням (5 хвилин);

- подання неповного пакета документів для надання адміністративної послуги;

- подання документів, заповнених неналежним чином;

- подання документів, що є недійсними або мають явні ознаки фальсифікації;

- надання суб'єктом звернення завідомо недостовірної інформації;

- подання вхідного пакета документів не уповноваженим на це представником суб'єкта звернення.

7. Тривалість прийому повинна відповідати встановленій тривалості обслуговування/надання однієї адміністративної послуги/операції: від 15 до 30 хвилин.

Із повним текстом Порядку оптимізації можна ознайомитися на сайті міської ради у розділі "Розпорядження міського голови".

Новости по теме
Комментарии (0)

Новости