У 2016 році зафіксовано 31 звернення на гарячу лінію „Пульс”
Минулого року на "Пульс" Державної фіскальної служби України надійшло 31 звернення від херсонських платників податків. У переважній більшості телефонували представники юридичних осіб та приватних підприємців - 25 разів. Двічі телефонували громадяни - мешканці міста. Ще 4 дзвінка були анонімними.
Основні питання, з якими звертались херсонці, стосувались подання електронної звітності, складання договорів про визнання електронних документів, процесу проведення перевірки, надання податкових консультацій і роз'яснень тощо.
На всі звернення відповіді надані в установлений законодавством строк.
Нагадаємо, що "Пульс" це антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України. За номером телефону (044)284-00-07 херсонці мають можливість цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби.
- На Херсонщині зафіксовано 13 нових випадків захворювання на COVID-19
- У Херсонській міськраді розповіли про підтримку Почесних громадян у 2018 році
- У 2018 році на обласні стипендії було виділено 3607,3 тис. грн бюджетних коштів
- У 2016 році херсонці застрахувались майже на 1 млрд грн
- Едуард Хавров про виступи Кристала у 2019 році
- За добу зафіксовано 192 нових випадки захворювання на COVID-19
- У 2020 році у Херсоні планують відремонтувати близько 100 ліфтів
- РСУ розгляне звернення щодо штату Херсонського міського суду
- На пільгові перевезення у 2019 році із міськбюджету витратили близько 67 млн грн
- У Херсоні оголошено конкурс на проведення рекламної кампанії громадського бюджету у 2019 році
- Просмотров: 1824
- 0
- 0