На Херсонщині державні аудитори розглядають звернення


3 апреля 2017 года.

До Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області надійшло 8 звернень громадян, з них: 2 - колективні, 6 заяв і клопотань, 2 скарги від початку 2017 року.

Звернення громадян стосуються питань праці і заробітної плати, соціального захисту та діяльності органів місцевого самоврядування.

На 3 звернення надано роз'яснення, 2 - вирішено позитивно, 1 звернення не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян», 2 звернення перебувають у стадії розгляду.

Згідно з Графіком особистого прийому керівництво Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області здійснює особистий прийом громадян.

З метою підвищення ефективності зворотного зв'язку із громадськістю, надання інформаційної допомоги громадянам з питань здійснення державного фінансового контролю в Управлінні Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області забезпечено функціонування «телефону довіри».

Номер «телефону довіри» - 0552 26 36 28, за яким громадяни, підприємства, установи та організації можуть звертатися зі скаргами, запитаннями і пропозиціями.

Теги: аудит
Новости по теме
Комментарии (0)

Новости

шипшина