У червні Водоканал активізує роботу із стимулювання абонентів до погашення боргів за отримані послуги водопостачання та водовідведення.
Адже заборгованість абонентів за отриманні послуги ставить під загрозу якість водопостачання і водовідведення у місті в цілому. Борги заважають підприємству вчасно розраховуватись за електроенергію, сплачувати податки, купувати паливо та комплектуючі, виплачувати зарплату.
На сьогодні заборгованість населення досягла критичної межі та складає 52 000 000 грн. Тому Водоканал вимушений прибігати до непопулярних та непростих методів впливу – обмеженню у наданні послуг боржникам.
Підприємством взятий до озброєння досвід дніпровських комунальників, у яких придбано пристрій «Спрут», який дозволяє відключити каналізацію боржнику без доступу у квартиру та без негативних наслідків для інших мешканців будинку, які вчасно розраховуються за надані послуги.
«З боржниками ми завжди шукаємо компроміс. Пропонуємо заключити договір реструктуризації, рекомендуємо оформити субсидію, встановити лічильник. На сьогодні успішно діє програма безоплатного встановлення лічильників для малозабезпечених верств населення. Але якщо боржники ніяк не реагують, ми вимушені застосовувати радикальні міри – обмежувати послугу водовідведення. Відновлення послуги відбудеться тільки після оплати боргу та робіт з підключення (1790 грн.)» – розповіла начальник відділу по роботі з боржниками Катерина Івашова.
Якщо ви маєте заборгованість перед Водоканалом, погасіть її і не доводьте ситуацію до обмеження в наданні послуги! Якщо у вас є борг, Водоканал завжди готовий йти назустріч та укласти договір на його поетапне погашення.
За детальнішою інформацією звертайтеся до відділу по роботі з боржниками у каб.№2 Управління Водоканалу (пл.ім.Ю.Тутушкіна,9) або за тел.42-01-29, моб. +380503137136; +380503137138.