Через відсутність будь-якої альтернативи, 1 травня увечері херсонський провайдер SkyNET був змушений увімкнути канал кримського оператора Міранда.
Про це йдеться у офіційному зверненні директора та власника компанії Дмитра Гудзя.
Нагадаємо, що 30 квітня через аварію, вся область залишилися без інтернету та зв’язку. А на наступний день провайдер SkyNET підключився до портів «кримської компанії». 2 травня ми просили в нього коментар, але Дмитро нам не відповів.
«І вже через день, 2-3 травня моя компанія зазнала шоку, ми не були готові до подібного… Біля наших офісів вишиковувалися величезні черги людей, щоб скористатися мережею. Ми встановили близько 20 роутерів по місту з безкоштовним вай-фай, також я вирішив подати інтернет для відключених корпоративних клієнтів, які припинили роботу в нашому регіоні, у яких було відкрито безкоштовний доступ до вай-фай (таких як Нова пошта, Єва, тощо)», – розповів він.
Фото зі сторінки компанії у facebook
За словами Дмитра, 2 травня з його кабінету співробітники Обленерго здійснювали закупівлю електроенергії на електронних торгах, аби область не залишилася без світла.
«Іншого зв’язку у них просто не було! Нереально величезна кількість людей нам дякувало за нашу допомогу і роботу – і ми працювали. Ми всім колективом SkyNET щиро від душі дуже старалися, робили все, щоб допомогти якомога більшій кількості людей, до кінця дня співробітники валилися з ніг. Ми вислухали мільйон подяк від городян, але, на жаль, були й ті, хто нас звинувачував у зраді – мовляв, ви перейшли на ворожий інтернет. Для вас поясню окремо, компанія Міранда – це приватний кримський оператор зв’язку. Крим – це Україна!? Крім того, компанії Міранда немає не в одному списку санкцій», – йдеться у повідомленні.
За словами Гудзя, жодних грошей у РФ я не оплачував, ніколи не був чиновником, доступу до державної таємниці ніколи не мав, з військовими об’єктами ніколи не працював та не обслуговував.
«Скажіть, чим і кого я зрадив? Я виконував свій обов’язок як оператор зв’язку – я давав, даю і даватиму людям зв’язок, це моя робота і я вважаю, що роблю її добре. Мені не соромно за мій вчинок, я допоміг десяткам тисяч городян, і якщо ситуація не дай Бог повториться, знову робитиму все, хоч поштових голубів відправлятиму, щоб допомогти мешканцям мого міста бути на зв’язку», – заявив він.
4 травня Україна зв’язок відновився, полагодивши миколаївський кабель, і компанія, за словами власника, відключила канали Міранди – повернувши український сигнал.
Відмітимо, що російська компанія «Міранда-Медіа», про яку каже Дмитро Гудзь, була створена у 2014 році «Ростелекомом» після окупації Криму росією і є, по суті дочкою компанії. Більше 50% «Ростелекому» належить російській федерації напряму, або через державні банки.