Управління маркетингу міста і туризму оплачує піар Колихаєва у «Гривні»

Управління маркетингу міста і туризму оплачує піар Колихаєва у «Гривні»
30 ноября 2021 года.

Управління маркетингу міста і туризму Херсонської міської ради заплатило за піар мера майже 49 тис. гривень газеті «Гривна».

Про це йдеться у оголошенні, опублікованому на Прозорро.

За послуги по висвітленню діяльності Херсонської міської ради, її виконавчих органів та міського голови управління заплатило ПП "Компроміс-Медіа" 48 993 грн.

Договір чиновники, всупереч вимогам закону, не опублікували.

Засновницею ПП "Компроміс-Медіа" є Наталя Новицька, а директором її чоловік Михайло. Ця компанія є видавцем колись популярної газети «Гривна».

Платити через це управління у мерії вирішили через те, що виконком вже витратив на піар мера грошей більше, ніж було заплановано. 

Новости по теме
Комментарии (0)

Новости