У мережі «Київстар» стався збій: користувачі скаржилися на труднощі із дзвінками.
Мобільний оператор підтвердив проблему та повідомив, що вже зміг її вирішити.
Так, користувачі у Херсоні розповідають, що не можуть набрати номер – повідомляють, що на рахунку немає коштів.
Однак, наіть у співробітників МОСТа в цьому випадку гроші на рахунку точно є.
Про таку ж проблему повідомили й інші користувачі в коментарях у соцмережах. Водночас деякі користувачі пишуть, що у них проблема вже зникла.
Інтернет працював без проблем.
«Ми просимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс», – зазначив оператор і додав, що приблизно з 10:30 сервіс дзвінків на інші номери мережі знову працює.