До Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області надійшло 50 звернень громадян, з них: 14 колективні, 40 – заяв і клопотань та 10 скарг у 2016 році.
Про це повідомляє прес-служба управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області.
На 19 звернень надано роз’яснення, 16 – вирішено позитивно, 7 звернень направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», 6 звернень перебувають у стадії розгляду. Найбільша кількість звернень – з питань праці і заробітної плати (12).
Відповідно до Графіку особистого прийому керівництво Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області здійснює особистий прийом громадян. Протягом 2016 року на особистий прийом звернулося 3 громадян, котрим надано обґрунтовану відповідь.
З метою підвищення ефективності зворотного зв’язку із громадськістю, надання інформаційно-консультативної допомоги громадянам з питань здійснення державного фінансового контролю в Управлінні Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області забезпечено функціонування «телефону довіри».
Номер «телефону довіри» 0552 26 36 28, за яким громадяни, підприємства, установи та організації можуть звертатися зі скаргами, запитаннями та пропозиціями висвітлено 276 разів в електронних і друкованих засобах інформації.
Упродовж 2016 року за «телефоном довіри» отримано 9 повідомлень. Зокрема, 3 – про порушення термінів призначення пенсії за інвалідністю, призначення субсидії, затримку виплати пенсії. З даних питань надано роз’яснення та повідомлено телефонний номер безкоштовної Урядової гарячої лінії. У 4 повідомленнях громадяни інформували про ймовірні порушення при витрачанні бюджетних коштів на ремонтні роботи, на прибирання сміттєвих звалищ тощо. За результатами розгляду 2 повідомлень громадянам роз’яснено норми чинного законодавства стосовно повноважень Держаудитслужби України.