На сайті Херсонської ТЕЦ досі не з’явилися QR-коди для швидкого переходу до чат-ботів, які мали спростити споживачам процедуру оплати за опалення.
Сьогодні, 21 серпня, журналісти МОСТа переглянули сайт Херсонської ТЕЦ, проте нам не вдалося знайти на ньому посилання на спеціальні чат-боти, які мали запрацювати 15 серпня.
Серед можливих способів оплати на сайті не представлені нові варіанти, а у розділі “Контакти” є посилання на Telegram- та Viber-спільноти, які надають стандартні інформаційні послуги.
Нагадаємо, у липні акціонерне товариство “Херсонська теплоелектроцентраль” замовило у рівненського ТОВ “Смарт-Корп” розробку чат-ботів на платформах Telegram та Viber на суму 332 200 гривень.
У технічному завданні було вказано, що фірма “Смарт-Корп” до 15 серпня 2023 року повинна була розробити чат-боти та розмістити на головній сторінці сайту Херсонської ТЕЦ QR-коди та гіперпосилання для переходу для діалогу з чат-ботом.
Коли все ж таки нова послуга з’явиться на сайті, та чи з’явиться вона взагалі, нам невідомо.