З 1 січня 2017 року всі державні службовці, фахівці органів місцевого самоврядування та інші особи, передбачені законодавством, щорічно до 1 квітня подають декларації шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції. Для цього, кожен декларант має отримати електронний ключ. Про це повідомляє прес-служба Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області.
Для того, щоб відомості, внесені до декларацій були достовірними, кожен бажаючий може отримати інформацію про свої доходи, отримані у 2016 році, в електронному вигляді. Для цього громадянину з використанням електронного цифрового підпису необхідно у розділі «Подання заяв, запитів для отримання інформації» особистого кабінету в Електронному кабінеті платника створити та направити відповідний запит. Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно громадянами для отримання інформації про себе.
Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (по квартально), а відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.