Наступний рік херсонський Водоканал об’явив роком абонента.
Про це сказано у офіційному повідомлені КП.
«У наступному році ми будемо продовжувати модернізацію підприємства, будівництво нових свердловин, втілювати заходи з енергозбереження, оновлювати водомережі та поступово покращувати якість води. Але крім того, ми прийняли рішення сконцентрувати особливу увагу на поліпшенні абонентського сервісу та оголошуємо 2018 рік Роком Абонента», – сказано у повідомлені.
На Херсонців чекає багато нововведень: оновлена версія сайту Водоканалу із більш зручним «особистим кабінетом», нарощення можливостей контакт-центру (підвищення якості обслуговування та перехід на цілодобовий режим), переведення максимальної кількості сервісів та послуг в режим онлайн.
«І головне – ми будемо збирати від абонентів побажання та пропозиції щодо оптимізації системи надання послуг та поступово втілювати запропоновані вами ідеї у життя», – кажуть на підприємстві.