Майже третина газет Херсонщини після дня голосування заповнена агітацією проти кандидата по пост Президента Володимира Зеленського.
Громадянська мережа ОПОРА у межах довготермінового спостереження системно здійснює моніторинг засобів масової інформації різного типу. Були проаналізовані друковані видання Херсонської області, які вийшли впродовж тижня після 31 березня.
За цей період в газетах області майже відсутні агітаційні або інформаційні матеріали «за» кандидатів на пост Президента. Більшість матеріалів мають ознаки «чорного піару» проти одного з кандидатів – Володимира Зеленського. У семи виданнях з двадцяти шести міститься агітація проти кандидата. Це розміщення статті «Хай іскрить на сцені. Бо інакше і себе спалить, і державу» у виданнях Новотроїцького, Великолепетиського, Нововоронцовського, Верхньорогачицького, Чаплинського районів та міста Нова Каховка. У обласних газетах «Ключі» та «Новий день» також розміщені матеріали схожого змісту, але під іншими назвами – «Нове обличчя старого олігарха. «Жарт» Коломойського, який може стати трагедією для України», «Слуга олігарха», «Головний інтерес Росії – привести кандидата, який не зможе виконувати функцію головнокомандуючого» тощо.
Традиційно друковані засоби масової інформації, що потрапляють у межі певних округів майбутніх парламентських виборів, використовують потенційні кандидати в народні депутати. Так, лідерами стали Ігор Колихаєв (184-ий ТВО) та Євген Рищук (186-ий ТВО). Якщо у першого це були статті та фотоінформація про різноманітні благодійні активності, то у Євгена Рищука ця інформація поєднувалась з статтями щодо акції кампанії «Хто замовив Катерину Гандзюк» біля його будинку. У виданні «Олешківський вісник» третину газети було присвячено саме цьому.
Нагадаємо, що відповідно до частини 5 статті 64 закону України «Про вибори Президента України» забороняється розповсюдження завідомо неправдивих відомостей про кандидата на пост Президента України.