П’ятнадцять вживаних автобусів, які мер Херсона Ігор Колихаєв купив за кордоном, за гроші невідомого походження, досі не розмитненні і не ремонтовані.
Всі автобуси стоять у тому ж вигляді, в якому їх пригнали у місто, на території КП «Херсонкомунтранссервіс».
Побачити їх херсонці не зможуть, адже після першого нашого матеріалу, вхід на територію КП обмежили, хоча раніше заїхати туди було не проблемой.
Але, МОСТу вдалося побувати на підприємстві та поспілкуватися із працівниками.
За словами працівників КП, автобуси прийшли в дуже поганому стані. Вони наскрізь гнилі та потребують серйозного ремонту, який робити немає кому.
«Другий місяць стоять без руху ці автобуси, ми шукаємо, хто б міг їх відремонтувати, але всі відмовляються», – розповіло джерело з оточення мера.
Хоча, проблема не тільки у ремонті. На КП «Херсонкомунтранссервіс» катострофіно не вистачає водіїв. Люди звільняються, але публічно це подають як відсторонення невакцинованих.
«Це брехня, люди просто йдуть, або до приватних перевізників, або їдуть за кордон. Працювати на умовах нового керівництва ХКТС ніхто не хоче, бо треба заплатити і «білі» платежі, і «сірі» і віддати хабарі керівництву. Заробити не виходить, тому люди йдуть. І на цих колимагах точно працювати буде нікому», – розповів один водіїв, що нещодавно звільнився.
Нагадаємо, що автобуси у Німеччині купував адвокат Юрій Срицький, якого КП ХКТС наймає за бюджетні кошти. При чому, купував він їх не за бюджетні кошти, а подають як куплені для міста.
Яким чином їх будуть ставити на баланс КП досі ніхто не знає.
Ціна одного старого автобуса у Німеччині становила 8900 євро.