В Херсонській ОВА розповіли, як формуються списки на видачу гуманітарної допомоги та за яким принципом вона розподіляється.
Про це повідомила фахівець Херсонської ОВА під час спільної пресконференції начальника ХОВА Олександра Прокудіна та начальника Херсонської військової адміністрації Романа Мрочко, яка відбулася 29 червня.
За словами представниці ХОВА, військова адміністрація формує списки на основі інформації, яку надають голови громад, ОСББ та квартальні. Далі ця інформація передається організаціям-партнерам, які забезпечують Херсонщину гуманітарною допомогою. Зокрема, гуманітарними наборами продуктів харчування область забезпечує Всесвітня продовольча програма та World Central Kitchen.
Також журналісти поцікавились, чому видача гуманітарної допомоги відбувається нерівномірно, тобто, деякі громадяни отримують гуманітарні набори по декілька разів, а дехто не отримує взагалі нічого.
За словами представниці ХОВА, розподіл гуманітарної допомоги відбувається на місцях начальниками сільських військових адміністрацій. Саме вони відповідають за забезпечення жителів продуктовими наборами. Проте стосовно розподілу допомоги безпосередньо у місті Херсон чіткої відповіді надано не було.
Крім цього, начальник Херсонської МВА зазначив, що наразі допомогу отримують всі жителі Херсона. Проте в подальшому голови громад повинні будуть визначити громадян, які належатимуть до відповідних категорій, що потребують продуктових наборів.
Також журналістів, які були присутні на пресконференції, цікавило питання роздачі громадянам черствого та пліснявого хліба.
За словами представників ОВА та МВА вони не отримували інформації від громадян та не стикалися з фактами роздачі зіпсованого хліба, проте громадяни можуть звертатися безпосередньо до ОВА або МВА та повідомляти про порушення під час видачі чи погану якість наданої допомоги.
Гаряча лінія Херсонської ОВА:
0 800 330 951
380 91 481 78 45
Гаряча лінія Херсонської МВА:
050 040 44 24
098 958 17 83
098 958 17 90
Раніше повідомлялось про те, що Калуська громада передала гуманітарний вантаж для Херсонщини.