Найбільше матеріалів з ознаками замовності в онлайн-ЗМІ Херсонщини стосувались самовисуванця-мажоритарника Олександра Співаковського. З понад півсотні зафіксованих замовних текстів за Співаковськогои “джинсували” в 36% випадків. Почесні друге та третє місця за кількістю “джинси” зайняли кандидат від “Опозиційної платформи – “За життя” Володимир Сальдо та Павло Павліш від партії “Слуга народу” які фігурували в замовних текстах 9 та 6 разів відповідно.
Такими є результати дослідження ГО “Інститут масової інформації”, що було проведено в 10 онлайн-ЗМІ Херсонщини з 24 по 28 червня цього року.*
Варто зауважити, в регіональних онлайн-виданнях області практично відсутні замовні немарковані матеріали на користь політичних партій. Таких було зафіксовано лише чотири: три на користь “Самопомочі” та один в підтримку “Опозиційного блоку”. Ще однією особливістю регіону стала відсутність в проаналізованих медіа неналежно маркованих матеріалів – замовні статті або ж мали позначки “реклама” або взагалі жодним чином не маркувались.
Що ж до загального рівня “джинси” , то за даними дослідження ІМІ у матеріалах видань Херсонщини він складає 4%. В 1376 проаналізованих публікаціях 10-ти топових ЗМІ регіону було виявлено 56 текстів з ознаками замовності.
*Аналізувалися такі онлайн-ЗМІ: “Любимый херсон” (favoritekherson.co), “Гривна” (grivna.ks.ua), “Херсон.нет” (kherson.net.ua), ПІК (pik.ua), МОСТ (most.ks.ua), Херсонці (khersonci.com.ua), “Херсонські факти” (fakti.ks.ua), “Український південь” (pivdenukraine.com.ua), “Таврийские вести” (tavriya.ks.ua), “Херсон Daily” (khersondaily.com).
Дослідження проведено в межах проєкту за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США.