Український бренд Марципанка, який створює тематичні хустки, випустив хустку “Херсон”.
Про це Суспільному розповіла співзасновниця бренду Вікторія Швардак.
Відомо, що на хустці зображено десять туристичних об’єктів Херсонської області, зокрема, монумент “Херсонський кавун”, кіноконцертний зал “Ювілейний”, обласний художній музей, центральний РАЦС міста, монумент перемоги, памʼятник “Фрегат”, яхт-клуб, морехідний коледж, Очаківська брама та Джарилгацький маяк на Скадовщині.
За словами Вікторії Швардак, ідею тематичної хустки бренду надав херсонець, на ім’я Антон, який обурювався відсутності у каталозі товарів хустки про Херсонщину.
“Ще в окупації нам в інстаграм написав чоловік з Херсона Антон, який дуже обурювався, чому у нас немає в наявності хустки про його місто та край. Після деокупації Херсона він знову написав, це було 4 липня 2023 року. Через те, що на кожну хустку ми збираємо інформацію від місцевих жителів, істориків, екскурсоводів, то його повідомили про цей факт, що плануємо її зробили, але у нас ще не зібрана інформація”, — розповіла Вікторія.
Вікторія зазначила, що інформацію про об’єкти, які з’явилися на хустці, збирав також Антон.
“У нас інформація акумулюється по 11 пунктам, наприклад визначні місця, архітектурні споруди, видатні особи, які народилися в Херсоні, страви, рослини, квіти, історія походження міста та герба, його засновники та покровителі. Він всю цю інформацію для нас зібрав”, — каже Вікторія Швардак.
Хустку “Херсон” вже можна придбати на сайті бренду.
Раніше повідомлялось, що у київському просторі PEN Ukraine відкриють художню виставку «НА ПЛАВУ», присвячену Херсону.