На базі гімназії Новокаховської міської ради відбувся міський семінар учителів-логопедів загальноосвітніх навчальних закладів.
Про це повідомляє видання “НК онлайн”.
Спеціаліст відділу освіти, куратор логопедичної служби Марина Скрипнікова, яка відкрила семінар, повідомила, що чисельність дітей, які потребують корекційної логопедичної допомоги щороку зростає й порушення мови дітей виявляються у несформованості всіх операцій мовної діяльності. Недостатня сформованість усного мовлення, оптико-просторового сприйняття ведуть до порушень писемного мовлення. У зв’язку з цим виникає потреба усунення даних проблем в учнів молодших класів.
Керівник методичного об’єднання вчителів-логопедів Лілія Шевченко розкрила основні причини, симптоми, фактори ризику, прояви дисграфії, тобто часткового розладу у процесі письма, що проявляється у вигляді стійких, типових і повторюваних помилок у письмі, які не зникають самостійно, без цілеспрямованого навчання.
Як саме відбуваються корекційні логопедичні заняття, які використовуються вправи, завдання, ігри показала учитель-логопед Наталія Долгополова. В процесі роботи учні 1-х класів із задоволенням виконували вправи із дзеркалом, грали в мовні ігри, проговорювали скоромовки, малювали, складали речення, працювали з різноманітною яскравою наочністю й роздатковими матеріалами.
Учитель-логопед Дар’я Стасюк (як спвіавтор) презентувала методичку «Діагностика лексичної сторони мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку».
В процесі обговорення семінару розроблені рекомендації для батьків та вчителів по подоланню утруднень, тому що лише при системній спільній роботі, корекційна логопедична робота буде мати ефективний результат.