В органах ГУ ДФС у Херсонській області створено та працюють дев’ять Центрів обслуговування платників, де бізнес – спільнота регіону може отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних, адміністративних та з видачі електронних ключів. Крім того, в центрах обслуговування організована робота по прийому звітності з урахуванням різних способів її надходження.
Загалом за перший квартал 2017 року представникам бізнесу та громадськості Херсонщини надано 234,9 тис. послуг, з яких 208,5 тис. послуг (88,8 відс.) через Центри обслуговування платників.
Центрами забезпечується надання 23 видів адміністративних послуг. Протягом першого кварталу надано 24,5 тис. таких послуг. Найбільшою популярністю користувалися послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб, а саме 14,1 тис. послуг або 46,8 відс. від загальної кількості адміністративних послуг. На другому місці послуги з надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 3,4 тис. послуг.
Ознайомитися з переліком усіх адміністративних послуг, які надаються платникам херсонського краю, можна на субсайті територіальних органів ДФС у Херсонській області в розділі «Адміністративні послуги»