У Херсоні пройшла конференція корпорації “Укрелектротранс”. Близько 50 учасників із 19 міст України спілкувались на тему удосконалення роботи підприємства міського електротранспорту в сучасних умовах.
Херсон для проведення масштабного заходу обрали не випадково. “Саме “Херсонелектротранс” є позитивним прикладом у плані стрімкого розвитку підприємства. Ще пару років тому воно знаходилось на межі банкрутства, проте за рік силами керівництва та співробітників вдалось не лише погасити всю заборгованість по заробітній платні та електроенергії, а й збільшити дохідну частину на 138% та дохід від продажу квитків на 130%. Окрім того, зовсім недавно “Херсонелектротранс” відсвяткував 57 річницю”, – відзначив генеральний директор “Укрелектротрансу” Володимир Вірченко.
“”Херсонелектротранс” на сьогодні є єдиним транспортним підприємством, яке перевозить всі пільгові категорії пасажирів, – відзначив міський голова Володимир Миколаєнко, – тому звісно, міська влада зацікавлена в його роботі та розвитку. Сьогодні співробітники підприємтва не знають, що таке затримка заробітної платні, тролейбусний парк модернізується. Найближчим часом закуплять 4 нових тролейбуси, у 2018 році також є плани по оновленню рухомого складу”.
Досвідом проведення транспортної реформи, роботу комунальних підприємств з економічного та технічного розвитку, інвестиційні проекти із впровадження електронного квитка, автоматизованих систем оплати проїзду тощо ділились керівники та співробітники комунальних підприємств із Вінниці, Чернівців, Білої Церкви, Дніпра, Запоріжжя та інших міст України.
Про світові тенденції у плані модернізації електротранспорту розповідали представники провідних підприємств України та Німеччини.
Керівник “Херсонелектротрансу” Єгор Устинов познайомив учасників конференції із виробничою та соціальною базою комунального підприємства. Під час невеликої екскурсії гості міста мали змогу оглянути територію підприємства, автомобільний парк, цех профілактичних ремонтів, диспетчерську.
“Станом на квітень 2016 року “Херсонелектротранс” мав заборгованість по оплаті за електоктроенергію, виплати заробітної платні, перед Пенсійним фондом, податковою інспекцією. Завдяки всебічній підтримці міської влади та більшої частини депутатського корпусу за мінімальний час вдалося виплатити всі борги, а відтак підприємство почало працювати в оптимальному режимі та отримувати дохід”, – зазначив Єгор Устінов.
Також він розповів, як проводиться оновлення тролейбусного парку: “До 57-ї річниці колективом підприємства проведено капітальні ремонти 15 тролейбуси, укомплектувати всі машини GPS-трекерами та автоінформатори, обладнати безконтакту мийку рухомого складу. Моернізація пройшла і в автомобільному парку – на шести автомобілях встановлено газобалонне обладнання, що зменшило витрати на паливно-мастильні матеріалі. На території підприємства виконано ремонт асфальтобетонного покриття, встановлені енергозберігаючі лампи та прожектори, проведено ремонт приміщення цеху профілактичних ремонтів”.
Позитивний досвід “Херсонелектротранс” має і в плані впровадження безготівкової оплати за проїзд – у кожній машині встановлено рos-термінали, завдяки чому розрахуватись за проїзд можна будь-якому банківською карткою.
А днями на підприємстві відкрили власну їдальню. Комплексний обід коштує близько 25 грн. Співробітники мають дисконтні картки та знижку на харчування.
Наразі “Херсонелектротранс” має на балансі 41 тролейбус, 12 тягових підстанцій. Середньоденний випуск тролейбусів становить 36 одиниць. На підприємстві працює 301 людина. Щомісяця тролейбусами користуються близько 2 млн пасажирів.
Всього ж за 57 років існування “Херсонелектротранс” перевіз 2,5 млрд пасажирів.