Третього вересня херсонці влаштували акцію “Велосипедом на роботу”. На площі Свободи учасників пригощали кавою та смаколиками. В акції взяли участь 25 велосипедистів.
Сергій Лавриненко півтора роки тому пересів на велосипед. Зараз щодня їздить так на роботу. За словами чоловіка, цей вид транспорту дозволяє тримати тіло у гарній фізичній формі. Говорить, долучився до акції, бо хоче привернути увагу містян до екотранспорту та активного способу життя:
“Здоровя покращилось, легені очистились.Як пересів на велосипед, перестав і палити і вживати алкоголь. Веду здоровий спосіб життя”.
Чоловік говорить, у Херсоні небагато людей пересідають на двоколісний транспорт, бо у місті немає зручної інфраструктури для велосипедистів:
“У Києві проводять велоструктуру, у Львові проводять. А в Херсоні все зупинилося. З 2014 року одна велодоріжка в парку “Фортеця”. Але нею ніхто не займається, і вона зовсім стерлася”.
Велосипед для Олександра Разніцина – найкращий вид транспорту, бо на ньому, говорить, почувається вільною людиною. На ровері щодня він долає 14 кілометрів, це з роботи і до дому. У вихідні може проїхати і до 50 кілометрів.
Головна мета акції – спонукати людей, хто має велосипед, спробувати дістатися хоча б цього дня ним роботу. На сьогодні (3 вересня – ред.) в Херсоні немає жодної велодоріжки у дії, і одна, яка тільки будується – це на продовження проспекту Сенявіна, під’їзна дорога до шляхопроводу ХБК-Таврійський, – говорить голова ГО “ВелоХерсон” Ярослав Концевий:
“На 2020 рік була прийнята програма розвитку велосипедної інфраструктури, але на відміну від інших держав, де під час коронавірусу стимулювали розвиток велоструктури, виділяли додатково кошти саме на велосипедний рух, то у Херсоні з цієї програми кошти було снято. Вона залишилась не профінансованою. Єдине, за донорські кошти було розроблено конценцію велосипедної інфраструктури міста. Це такий передпроєкт”.
Акцію “Велосипедом на роботу” проводять кожного першого четверга місяця .
Анна Тонг, Григорій Шматко.