У Херсоні розпочалася робота над брендингом міста. Ініціатива абсолютно безкоштовна.
Про це повідомляє громадська організація «Херсонське майбутнє». Офіційний старт проекту відбувся 10 лютого. Проект бренденгу міста Херсон буде реалізовуватись у три етапи: дослідження, розробка концепції та дизайну, методи керування.
На першому етапі розробники планують провести онлайн-опитування за допомогою Google-форми та виявити, з чим асоціюється у жителів міста Херсон. Також у планах розробників проведення опитування представників малого, середнього та великого бізнесу, активної молоді, пересічних громадян, представників влади на тему бренда, можливостей його використання. Для більш детального збору інформації планується проведення щонайменше трьох фокус-груп.
До другого та третього етапу організація залучила професійних дизайнерів та аналітиків, які мають великий досвід у створенні брендингу для територій. Презентація Бренда Херсона попередньо запланована на початок вересня 2019 року.
Заповнити форму опитування, домогти у розробці бренда та ознайомитись із деталями проекту можна на його офіційному сайті за посиланням: hersonbrand.com.