Молодіжна мобілізаційна кампанія «Твій голос!» у День Тиші заклеїла соціальною рекламою політичні білборди із закликом не продавати свій голос.
За підтримки фонду «Освітні ініціативи» в багатьох великих містах України, таких як: Київ, Львів, Харків, Херсон, Вінниця, Полтава і Суми, організатори проекту «Твій голос!» розмістили соціальну рекламу, яка закликає не продавати свій голос на виборах, адже за нього вже заплачено кров’ю.
Перед парламентськими виборами волонтери інформаційної кампанії «Твій голос!» поставили перед собою мету закликати молодь не продавати свій голос ніяким політичним силам і розповісти, яку велику відповідальність несе в собі продаж голосу.
«У регіонах люди набагато більше продають свої голоси і саме тому, ми вирішили розмістити соціальну рекламу не тільки в Києві, а й в інших областях України. Я прекрасно розумію, що виміряти якісно або кількісно результат нашої кампанії неможливо. Але, нам однозначно вдалося привернути увагу громадськості до проблеми продажу голосів. Адже у сьогоднішній ситуації кожен з нас повинен пам’ятати і ніколи не забувати, що за кожен голос українця заплатили кров’ю», – зазначив Олександр Санченко, ініціатор Молодіжної мобілізаційної кампанії« Твій Голос! ».
Також в рамках проекту проходить конкурс на краще журналістське розслідування про купівлю голосів. Журналіст, який проведе краще розслідування, отримає грошову винагороду в розмірі 10 000 гривень. Більш докладно про конкурс uvote.org.ua
Нагадаємо, що «Твій Голос!» організувала активна молодь, а ініціював проект молодіжний лідер Олександр Санченко. Вперше інформаційна кампанія проводилася перед президентськими виборами з закликом «Твій голос – твоє майбутнє!».