Протягом 2016 року органами ДФС області надано представникам бізнесу та громадськості 534,7 тис. адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг, з яких 448,1 тис. послуг (83,8 відс.) через Центри обслуговування платників (ЦОП).
Із загальної кількості послуг платники Херсонщини отримали 91,6тис. адмінпослуг. З них у ЦОП – 76,7 тис. послуг (83,7 відсотка).
Найбільш затребуваною була послуга видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Усього надано 45,6 тис. таких послуг (49,8 відсотка). На другому місці – послуга з реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 7,4 тис. послуг. Не менш затребуваною послугою є надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 6,8 тис. послуг.
Крім того, в ЦОП організована робота по прийому звітності з урахуванням різних способів її надходження. Розповсюджуються програми підготовки звітності в електронному вигляді та надаються консультації щодо роботи з такими програмами.
З переліком безоплатних адміністративних, інформаційних послуг та послугами, які надаються платникам області, можна ознайомитись на субсайті ГУ ДФС у Херсонській області в розділі «Адміністративні послуги».