Підтримати

Начальник Херсонської міської адміністрації Роман Мрочко, демонструючи відео списаних ним тролейбусів, показав тільки розбиті вщент машини, а ті, які його підлеглі ще взимку називали такими, що можна відновити, в кадр не потрапили.

Якщо уважно проглядати відео, ми бачимо тролейбус із бортовим номером 472, в який влучив російський снаряд і ще декілька старих “ЗіУ-9”, які також постраждали від обстрілів (№410, 449 та ін.). Як кажуть працівники підприємства, ці машини ще до лютого 2024 року розсипалися на ходу під час роботи на маршрутах, а деякі вже тоді були відсторонені.

А от так званні зчленовані тролейбуси марки “ЗіУ-10” майже не показали. У відео показали пошкоджений уламками тролейбус №457. У машини побито скло, фари, обшивка. Але інших тролейбусів “Зіу-10” (№453, 458, 460, 466), які пішли на списання, на відео взагалі немає.

Є припущення, що їх стан не настільки жахливий і пресслужба МВА їх просто не зняла.

Ще одна маніпуляція, яку озвучив Роман Мрочко в соцмережах – ці тролейбуси відслужили свій нормативний строк експлуатації. Вірніше — це правда, але на підприємстві “Херсонелектротранс” всі тролейбуси відслужили свій строк експлуатації, окрім чотирьох відносно нових “Богданів”, які політичне лобі Петра Порошенка в Херсоні змусило купити місто. Тож за таким принципом списати можна всі тролейбуси.

Раніше звучала думка зберегти один-два тролейбуси “Зіу-10” хоча б як рухомий музейний експонат для підприємства і міста взагалі.

Працівники “Херсонелектротранс” кажуть, що це унікальний тролейбус, якого взагалі не було у багатьох містах України, а зараз вони залишилися лише у Дніпрі (1 одиниця, яка експлуатується з пасажирами) та в Черкасах (понад 20 одиниць в експлуатації). 

“Дивно виглядає сам допис до відео, що комплектуючі зі списаних тролейбусів підуть на ремонт інших. Тоді чому не можна з п’яти тролейбусів зробити два, або один. І залишити його, не утилізуючи як металобрухт. Нехай би Мрочко дочекався нашої перемоги і вже тоді тролейбус зможе бути повноцінно відновлений, якщо зараз на це немає коштів”, – каже один з працівників.

Але не тільки питання збереження тролейбусів в цій ситуації важливе. Виявляється, якщо вірити Мрочку, від списання і здачі в утиль комунального майна місто отримає…нічого.

“Все інше здадуть на металобрухт, щоб покрити витрати на його доставку до приймальних пунктів та попереднє розбирання техніки”, – йдеться в дописі Мрочка.

Тобто, підприємство здає металобрухт безкоштовно? В чому тоді сенс все це робити?

Нагадаємо, 27 липня стало відомо, що начальник ХМВА Роман Мрочко підписав розпорядження про дозвіл на списання десяти тролейбусів “Херсонелектротрансу”.

Пізніше МОСТ дізнався, що списати хочуть ті тролейбуси, які ще декілька місяців тому були потрібні місту та очікували ремонту.

Поділитися цим матеріалом

Розвиваємо проект за підтримки