У Херсонводоканалу змінився номер Контакт-центру.
Про це повідомили на сторінці підприємства у Фейсбуці.
“Відтепер звернутись до фахівців Контакт-центру Водоканалу можливо щоденно з 08.00 до 17.00 за одним багатоканальним телефоном 095-640-09-07”, – йдеться у дописі.
У Херсонводоканалі зазначають, що за цим телефоном декілька споживачів одночасно можуть отримати необхідне обслуговування: передати показники, замовити розпломбування або пломбування лічильників, дізнатись суму боргу та узгодити умови його реструктуризації, повідомити про зміну умов водокористування тощо.
“Всі вхідні дзвінки будуть розподілятися між працюючими операторами. Жодне звернення не залишиться без уваги. Якщо споживач не додзвониться на лінію або зателефонує з 17.00 до 08.00, звернення можно залишити на автовідповідачі. Наші працівники обов’язково відпрацюють його, лише потрібно чітко вказати прізвище, особовий рахунок, адресу та зміст питання”, – повідомили там.