Станом на 01.09.2017 середній вік рухомого складу становить 19,3 роки, знос рухомого складу становить близько 100%.
Про це йдеться у проекті рішення міської ради “Про затвердження звіту про роботу та виконання фінансового плану міського комунального підприємства «Херсонелектротранс» за 2016 рік”.
На сьогодні 80 км. із 97,2 км. контактної мережі знаходиться в незадовільному технічному стані та потребує значних капіталовкладень для проведення відновлювальних робіт, оскільки зношеність мережі становить 85,3 %.
Наразі, на маршрутах працюють 36 тролейбусів в робочі дні та 32 од. – в неробочі.
Всього на підприємстві на 01.09.2017 працюють 296 осіб (з них 237 робітники (в т.ч. 68 водії тролейбусів, 47 кондукторів та контролерів) та 59 інженерно-технічні працівники).
За 2016 рік перевезено пасажирів 19429 тис. чол., в тому числі 3385 тис. чол. платних пасажирів та 16044 тис. чол. пільгових категорій громадян.
За минулий рік підприємство заробило 33449,0 тис. грн, а сукупні витрати становлять 33801,0 тис. грн. За підсумками 2016 року «Херсонелектротранс» отримало збиток у розмірі 352,0 тис. грн. Серед причин збитковості в КП називають:
– зношеність рухомого складу близько 100%, контактних мереж – 84,3%. Таким чином необхідна заміна інвентарного парку тролейбусів, що вичерпали свій технічний ресурс, шляхом придбання нового рухомого складу.
– постійне зростання цін на запасні частини та агрегати для міського електричного транспорту.
– підвищення вартості електроенергії протягом 2016 року. Так вартість 1 кВт електричної енергії з пдв зростала з 0,789 грн. (січень 2016 р.) – до 0,99 грн. (125% – березень 2016 р.) – до 1,29 грн. (130% – вересень 2016) – до 2,38 грн. (184% – січень 2017).
– зношеність обладнання та необхідність ремонту 12 тягових підстанцій.
Нагадаємо, МКП «Херсонелектротранс» 13 червня за результатами тендеру замовило ДочП «Автоскладальний завод № 1» АТ «АК «Богдан Моторс» тролейбусів на 19,80 млн грн. Невдовзі до Херсона мають поставити 4 низькопідлогових тролейбуси Богдан Т70117 по 4,95 млн грн. за одиницю.