До 15 квітня всі споживачі комунальних послуг мали отримати поштою бланки на оформлення субсидій, але, як зазначає директор Департаменту соціального захисту населення Геннадій Причина: «Хочу звернутись до громадян,які не отримали документів до 15 квітня: не турбуйтесь, оскільки нові рахунки за квітень можуть приходити аж до 15 травня».
Тим не менше, в.о. заступника голови облдержадміністрації Ігор Шепелєв запевнив, що до 20 квітня вся робота, пов’язана з друком та розповсюдженням бланків на Херсонщині буде завершена.
Як було вирішено раніше, друком та розповсюдженням бланків мають опікуватись ті, хто надає комунальні послуги населенню. Зокрема, й обленерго. На жаль, перший друк бланків був виконаний з браком, тепер бланки мають передрукувати та розповсюдити знов.
Нагадаємо, що за спрощеною процедурою надання субсидій бланки, які можна отримати поштою, необхідно заповнити та надати в органи соціального захисту в районах. «Спрощена система полягає в тому, що бланки заповнюються просто без ніяких довідок та особливих документів, – підкреслив Ігор Шепелєв. – А вже профільні служби перевіряють правильність наданих даних. Якщо інформації бракує, можна звернутися за телефоном «гарячої лінії», де в режимі он-лайн нададуть будь-яку інформацію», – підкреслив він.
Ще раз нагадуємо, з заповненими бланками заяв та декларацій потрібно звернутись до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації. Також документи для призначення субсидії можуть бути надіслані до місцевого управління соціального захисту населення поштою.
Субсидії призначаються на підставі задекларованих даних заявником. При цьому перевірка достовірності даних, які вносять у декларацію, здійснюватиметься органами соціального захисту вже після призначення субсидії, шляхом здійснення запитів до відповідних органів, установ та організацій.
Якщо після звернення в районні державні адміністрації у вас залишились питання щодо правильності нарахування субсидії, звертайтесь на «гарячу лінію» Департаменту соціального захисту населення ОДА: (0552) 26-40-06.
Нагадаємо, 28 лютого 2015 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 106, згідно з якою удосконалюються діючий порядок надання житлових субсидій. Відтепер призначення субсидій відбуватиметься на підставі лише двох документів – заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.