Освоєння CRM-систем: ключ до поліпшення взаємодії з клієнтами та підвищення продажів
CRM — клієнтоорієнтована система. За її допомогою можна моніторити вхідні й вихідні потоки замовників. Інструмент сприяє автоматизації бізнес-процесів. CRM-системи надають аналітику щодо проведених операцій, роботи менеджерів, дієвості воронки продажів тощо. Метод допомагає покращити взаємодію з клієнтами та збільшити дохід за рахунок поєднання трьох основних аспектів — маркетингу, реалізації, сервісу. Враховуючи ключові принципи, можна досягти процвітання бізнесу й ефективності команди компанії.
Що таке CRM-системи?
Зазначений інструмент є програмою, що сприяє налагодженню бази контактів, відстеженню угод, створенню звітів, підвищенню ефективності команди. Система впроваджується для впорядкування продажів та пов’язаних із ними процесів. CRM використовують як хмарну технологію чи застосунок, який встановлюється на комп’ютер. За допомогою інструменту спрощується робота команди. Співробітники зосереджуються на важливих питаннях, а щоденну рутину виконує програма.
Переваги використання CRM-систем
Основний плюс методу — організація та контроль взаємодії клієнтів та команди, що впроваджує проєкт, включно з лідами. Завдяки CRM, стає доступною повна інформація про клієнта: взаємодія з компанією, кількість обслуговувань тощо. Серед переваг варто відзначити:
- централізоване збереження даних;
- покращене розуміння потреб клієнтів;
- підвищення ефективності праці співробітників.
Система автоматизує деякі процеси. Наприклад, автоматичне прийняття заявки на сайті звільняє клієнтів від очікування, задовольняє потребу та викликає лояльність.
Як вибрати відповідну CRM-систему
Варто орієнтуватися на кілька критеріїв:
- тип інструменту, якого потребує конкретний бізнес;
- інтегративність з іншими методами;
- можливість зміни окремих модулів відповідно до потреб компанії;
- специфіку організації роботи, можливість дистанційної праці;
- вартість запровадження та обслуговування.
Ринок технологій пропонує різні методи — Salesforce, HubSpot, Zoho, SugarCRM та багато інших. Щоб вибрати найкращий, варто ознайомитися з перевагами та недоліками кожного та порівняти, наскільки функціонал системи задовольняє потреби бізнесу.
Інтеграція та впровадження CRM-системи в бізнес-процеси
Головна особливість інструменту — гнучкість. Це означає, що користувач самостійно налаштовує систему відповідно до вирішення завдань. Ефективному впровадженню сприяє можливість розширення CRM за допомогою нестандартних форм, відкритість для даних із зовнішніх джерел, інтеграція з комерційними програмами. При впровадженні система не викликає проблем завдяки відкритій архітектурі. При цьому, інструмент забезпечує високий рівень захисту даних.
Використання CRM для стратегії поліпшення взаємодії з клієнтами та збільшення продажів
Система сприяє високій якості обслуговування клієнтів та збільшенню продажів через взаємодію. CRM автоматизує рутинні бізнес-процеси, тому працівник може приділити більше часу вивченню потреб цільової аудиторії. Замовники теж отримують переваги, оскільки оформлення купівлі відбувається автоматично, не потрібно заповнювати форму заявки тощо. Це заощаджує час.
Висновки
В сучасному бізнесі CRM-системи відіграють важливу роль, оскільки автоматизують процеси, полегшують взаємодію розробників і клієнтів, накопичують дані у базі з високим рівнем захисту від несанкціонованого доступу. Компанія демонструє кращі показники продажів.