Відкриття магазину – складний та трудомісткий процес. Для цього потрібно проаналізувати ринок та врахувати низку факторів. Однією зі статей витрат є закупівля обладнання та стелажних конструкцій. Для підсобних приміщень оптимально підійдуть стелажі для складу КиївМетСервіс, які бувають палетними, в’їзними, мезонінними, консольними, поличними. Вони виготовляються з металу, відрізняються конструктивними особливостями, габаритними розмірами, способом установки та цільовим застосуванням. Для торгового залу на сайті KMS.com.ua/ua/productions/shelves/torgovye_stellazhi/ можна підібрати спеціальні торгові, представлені в асортименті.
Які торгові стелажі потрібні для відкриття магазину?
Для відкриття магазину потрібні торгові стелажі, які бувають різних конструкцій. До основних видів відносять:
- пристінні;
- кутові;
- двосторонні;
- овочеві;
- хлібні та кондитерські;
- сітчасті та перфоровані;
- настінні;
- з кошиками;
- для одягу.
Завдяки великій різноманітності можна підібрати стелаж для магазину з різною специфікою діяльності. Під час вибору стелажів для магазину необхідно врахувати низку чинників – площу торгового залу, специфіку продукції, товарообіг, архітектурні особливості, спосіб встановлення.
Торгові стелажі призначені не тільки для зберігання товарів, а й презентації. До них висувають суворі вимоги. Вони мають бути надійними, ергономічними, екологічно безпечними, стійкими та довговічними. Для виготовлення використовують метал та покривають його захисним шаром з метою захисту від процесів корозії. Це подовжує термін служби та надає естетично привабливого вигляду.
Відкриття магазину: статті витрат
Крім стелажів, відкриття магазину потребує додаткових витрат, а саме такі статті:
- складання бізнес-плану;
- місце розташування;
- товарний асортимент;
- вибір та оренда приміщення;
- оплата ліцензії та податків;
- закупівля торгового, холодильного, складського обладнання;
- реклама та ін.
Під час складання бізнес-плану необхідно враховувати низку чинників, як економічних, так і соціальних.
Обираючи місце розташування, слід вивчити ринок, запити потенційних покупців, наявність конкурентів, прохідність тощо.
Важливий фактор – товарний асортимент. Це може бути торгівля продуктами харчування, будівельними матеріалами, одягом або взуттям, аксесуарами, побутовою технікою тощо.
Кожен власник магазину зіткнеться з такими мінімальними матеріальними витратами – оренда приміщення, оплата комунальних послуг, ліцензії, зарплата співробітникам та податки, рекламні витрати, закупівля початкового обсягу товарів та обладнання.
Не варто забувати і про непередбачені витрати – ремонт, перевірки санітарних та пожежних органів тощо. Відкриваючи магазин, потрібно зважити всі плюси та мінуси, врахувати безліч факторів, а краще звернутися до фахівців КиївМетСервіс.
Вони допоможуть підібрати якісні стелажні конструкції, враховуючи запити замовника. Гарантується якість, надійність та індивідуальний підхід до кожного. Ціни доступні, є оперативна доставка по Україні.