Учора перший заступник міського голови Ігор Козаков зустрівся із місцевими товаровиробниками та суб’єктами господарювання, які організовують виносну торгівлю на території Херсона.
У ході зустрічі обговорили рекомендації Кабміну щодо протиепідемічних заходів та процедуру оформлення дозволів.
Слід зазначити, що організація сезонної та ярмаркової торгівлі на території міста суворо регламентується. Є чіткі правила отримання дозволів на розміщення об’єктів та їх функціонування.
“У свою чергу, ми робимо все, щоб організувати всі процеси максимально швидко.Організація виносної торгівлі квасом, безалкогольними напоями та морозивом, сільськогосподарською та баштанною продукцією здійснюватиметься тільки в місцях, затверджених рішенням виконавчого комітету (№ 246 19.07.2016 та№ 207 від 19.06.2018), та на підставі листа-погодження від управління споживчого ринку”, – зазначив Ігор Козаков.
Щоб отримати лист-погодження необхідно:
– написати заяву на ім’я Херсонського міського голови;
– надати виписку з ЄДРПОУ.
Заявка буде розглянута, а дозвіл наданий за 24 години за умови дотримання всіх умов.
Щодо організації виносної торгівлі продукцією власного виробництва, то вона також здійснюється на підставі листа-погодження від управління споживчого ринку.
АЛЕ! Кожне місце окремо затверджується рішенням виконавчого комітету.
Отримати лист-погодження можна, надавши:
– заяву керівника підприємства на ім’я Херсонського міського голови про надання дозволу на реалізацію продукції власного виробництва із зазначенням адреси;
– виписку з ЄДРПОУ.
На підставі цих документів управління споживчого ринку готує проєкт рішення виконкому, після його прийняття отримується лист-погодження.