Щодня органами ДФС Херсонщини надаються відвідувачам щонайменше 244 адміністративних послуг. За 8 місяців 2016 року представники бізнесу та громадськості отримали від фіскальної служби регіону майже 59,5 тис. адмінпослуг, з яких 49,1 тис. послуг (83 відс.) через Центри обслуговування платників (ЦОП).
Найбільш затребувана послуга – видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Усього з початку року надано 29,6 тис. таких послуг. На другому місці послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 5 тис. послуг. Не менш затребуваною послугою є надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 4,8 тис. послуг.
Також, у ЦОП платники мають можливість отримати комплекс консультативних та інформаційних послуг, подати звітність та отримати безкоштовні ключі електронного підпису.
Ознайомитися з переліком усіх адміністративних послуг, які надаються платникам податків області, можна на субсайті територіальних органів ДФС у Херсонській області (http://kherson.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-admnistrativnih-poslu/). Користувач сайту зможе завантажити інформаційні картки адмінпослуг та форми заяв для їх отримання.