Пандемія прискорила цифровізацію державних послуг у Херсонській області


6 декабря 2021 года.

На веб-ресурсах держустанов, медичних установ впроваджено онлайн-записи, щоб люди не стояли в чергах за умов поширення коронавірусу.

Про це повідомив Павло Кулик, заступник голови Херсонської облдержадміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації у своєму блозі на Інтерфакс-Україна.

Херсонці та жителі області сьогодні самі можуть обрати зручну для себе дату та час та записатися на прийом через офіційний сайт Херсонської облдержадміністрації та офіційні сайти міських, сільських та селищних рад, де створено центри надання адміністративних послуг. Наприклад, призначення субсидії, відшкодування витрат за житлово-комунальні послуги чи отримання соціальної допомоги на дитини.

«Ми також проаналізували завантаженість територіальних підрозділів міграційної служби, які надають паспортні послуги, та виявили ті, які потрібно "зміцнити", щоб уникнути черг. Їх обладнаємо додатковими автоматизованими робочими станціями для оформлення та видачі біометричних документів. Це дозволяє розвантажити роботу підрозділів та прискорити процес видачі паспортів», - повідомив він.

Загалом паспортні послуги наразі надають 11 ЦПАУ, де встановлені робочі станції з видачі паспортів. Найближчим часом мешканці ще 7 громад матимуть змогу оформляти документи у ЦПАУ. Дві такі станції планується закупити за допомогою ПРООН, інші вже придбані за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток центрів надання адміністративних послуг, а також завдяки підтримці низки міжнародних організацій та донорів. Територіальні громади Херсона отримають такі станції до кінця цього року.

Щодо доступності послуг, новою можливістю для тих жителів громад, які внаслідок певних життєвих обставин або за станом здоров'я фізично не можуть самостійно приїхати, щоб оформити необхідну довідку чи документ, стали так звані "мобільні офіси" та "мобільні кейси". Це комплекти сучасної портативної техніки, які дозволяють співробітникам ЦПАУ працювати віддалено та вести повноцінний прийом громадян, надаючи адмінпослуги за місцем проживання. Наприклад, як це відбувається у смт Новотроїцьке. Таке спеціальне обладнання придбано для 28 ЦПАУ області, зокрема - на КПВВ "Чонгар" та "Каланчак", куди звертаються мешканці тимчасово окупованої території АР Крим.

Новости по теме
Комментарии (0)

Новости