Окупаційне міністерство курортів створило брендбук Херсонської області, аби підвищити впізнаваність та розвивати туризм.
Про це повідомляють підконтрольність окупаційній владі медіа.
Окупаційні джерела заявляють, що створення туристичного бренду дозволить підвищити інтерес до регіону та “зміцнити його позиції на туристичній мапі Росії”.
Також так зване міністерство курортів нібито розробило сувенірну продукцію, яку будуть презентувати на виставках для приваблення туристів, проте як саме виглядає ця продукція окупаційні медіа не показують.
Раніше ми писали, що псевдопосадовець визнав, що попиту на туристичні послуги на лівобережжі Херсонщини немає.
Влітку 2024 року Володимир Сальдо заявляв, що туристичний сезон на Херсонщині до повномасштабного вторгнення Росії був набагато кращим.
Окрім того, у травні 2024 року окупанти повідомили, що Азовське море є непридатним для купання. Також заборонено купатися в озері Сиваш у Новотроїцькій громаді, яке до вторгнення Росії було одним із “туристичних магнітів” області.