В Україні запрацювала перша автоматизована електронна адміністративна послуга – реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будівельного паспорта. Зокрема, це стосується будівництва приватних, садових та дачних будинків заввишки не більше двох поверхів та площею до 300 м², а також господарських будівель та споруд, гаражів.
Новий сервіс дозволяє українцям, не виходячи з дому, за декілька хвилин оформити право на власне будівництво. І що важливо – взагалі без участі посадових осіб. Адже нова е-послуга надається повністю в автоматичному режимі: користувачі заповнюють електронну форму, програма оброблює дані та за декілька хвилин стає відомим результат – реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт.
Важлива новація сервісу – електронна взаємодія з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно Мін’юсту. Сьогодні користувачам не потрібно власноруч вносити у форму відомості про земельну ділянку, на якій планується будівництво. Достатньо вказати кадастровий номер та всі необхідні дані «підтягнуться» автоматично. А отже ризик допустити помилку відсутній.
Оновлений формат отримання адмінпослуги дозволяє українцям зручно, швидко та прозоро розпочати власне будівництво.
Як скористатися послугою
Електронні послуги у сфері будівництва доступні на оновленому Урядовому порталі kmu.gov.ua у розділі «Електронні послуги», а також – на сайті електронних сервісів ДАБІ e-dabi.gov.ua.
Щоб зареєструвати повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будівельного паспорта потрібні:
? електронний цифровий підпис,
? оформлене право власності на земельну ділянку,
? будівельний паспорт.