Окружний адміністративний суд Києва розглядає справу за позовною заявою компанії «Рівер Портс Едженсі» до ДП «Адміністрація морських портів», капітана порту Херсон та Державної служби морського та річкового транспорту України, про визнання протиправними та нечинними Обов’язкових постанов по Херсонському морському порту.
Про це йдеться в матеріалі Ukrainian Shipping Magazine.
Як зазначає видання, задоволення вимог позивача – «Рівер Портс Едженсі», яку пов’язують з майбутнім концесіонером Херсонського морського порту ТОВ «Рисоіл-Херсон», може обернутися недонадходженням до бюджетів різних рівнів понад 100 млн гривень та втратою понад тисячі робочих місць.
Саме Обов’язкові постанови визначають і регламентують вантажно-розвантажувальні роботи в портах, тому у випадку визнання судом їх нечинності, може бути ліквідована можливість перевантаження на рейді в Херсонському морському порту.
Зазначається, що вантажообіг Херсонського морпорту за 2020 рік скоротився на 25% – до 2,8 млн тонн. При цьому приватні стивідорні компанії, що працюють на рейді, стабільно перевантажують понад 1 млн тонн щороку.
26 червня 2020 року Херсонський морський торговельний порт передано в концесію компанії «Рисоіл-Херсон», яка зобов’язалася розвивати інфраструктуру порту та збільшити частку вантажів що прямують до порту залізничним на внутрішньо водним транспортом.