Судячи з інформації, що публікується в Інтернеті, будь-який поважаючий себе бренд тим чи іншим чином задіяний у благодійності. Але чи справді популярні компанії на кшталт Казино Pin-Up витрачають частину доходів на надання безоплатної допомоги? Тут ситуація неоднозначна. Справді, більшість представників великого бізнесу в Україні регулярно роблять донати і навіть фізично допомагають волонтерам. Але є й ті, хто не до кінця усвідомив важливість цієї діяльності. Далі розберемося. чому важливо, щоб фінансову підтримку надавали саме популярні бренди, а також, чому не всім вдається стати благодійниками.
Активна підтримка людей – відмінна особливість діяльності відомих та успішних брендів
Займаючись благодійністю, казино Pin-Up та інші відомі компанії:
1. Подають приклад середньому та малому бізнесу, як правильно підходити до організації своєї діяльності та бути соціально відповідальними представниками обраної індустрії.
2. Формують правильне ставлення до благодійності.
3. Отримують можливість впливати на громадську думку, зокрема, привертати увагу до того, як важливо допомагати нужденним.
4. Демонструють, як потрібно вести бізнес у нових реаліях.
5. Виявляють турботу про ті категорії населення, у яких із різних причин виникли серйозні життєві проблеми.
6. Підтримують державу, беручи на себе частину витрат із забезпечення громадян продуктами харчування, транспортом, житлом, ліками, засобами гігієни тощо.
Чим більше у бренду ресурсів та важелів впливу на соціум, тим ширша його зона відповідальності. Тому в усьому світі та в Україні зростає кількість благодійників.
Основні перепони на шляху до участі в благодійних проєктах
Ніхто нікого не зобов’язує допомагати, тому виділення ресурсів на благодійність – це прояв корпоративної політики та реалізація позиції керівництва підприємства. Для компаній на кшталт Пін-Ап, орієнтованих на налагодження багаторічної успішної роботи на українському ринку, участь у благодійних проєктах є водночас проявом підтримки громадян у важкий період та інвестицією у залучення та утримання цільової аудиторії. Але не всім вдається налагодити роботу фірми таким чином, щоби була можливість робити солідні донати на регулярній основі. Перешкодити благодійним ініціативам можуть:
• зниження прибутковості бізнесу внаслідок фізичної втрати активів під час бойових дій або через зменшення попиту на ті продукти чи товари, які пропонує бренд;
• поява безлічі проєктів, надійність яких викликає сумнів – коли компанія хоче допомогти, керівництво має бути впевненим у доброчесності фонду та передачі коштів за призначенням;
• збільшення операційних витрат, яке дозволяє робити значні відрахування на благодійність. Компанія насамперед відповідальна за благополуччя співробітників та розрахунки з постачальниками. Якщо поточні витрати збільшуються, розмір донатів доводиться зменшити;
• недостатній досвід участі у благодійних ініціативах, а точніше – відсутність робочого механізму виділення грошей та контролю за їх використанням.
Незважаючи на наявність численних перепон, Пін-Ап та решта брендів, які хочуть допомагати, знаходять шляхи для участі у благодійних проєктах. Нехай не завжди сума допомоги така, як хотілося б, але допомагати все одно треба – від внеску кожного залежить доля тисяч людей..