На сайті Херсонської міської ради опубліковано проект рішення міськвиконкому “Про встановлення тарифу на послуги з перевезення пасажирів та багажу на міських автобусних маршрутах загального користування, посилення контролю за якістю пасажирських перевезень на території міста”.
Згідно з документом, пропонується встановити суб’єктам господарювання, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Херсоні: комунальному підприємству «Херсонський комунальний транспортний сервіс», приватному підприємству «Союзавто», товариству з обмеженою відповідальністю «Іксора», приватній фірмі «МИС», публічному акціонерному товариству «Ремпобуттехніка – Херсон», приватному підприємству «Корнет-Стиль» (далі – Перевізники), тарифи на послуги з перевезення пасажирів та багажу на міських автобусних маршрутах загального користування, у розмірах:
– перевезення пасажирів (вартість однієї поїздки) – 5,00 грн;
– перевезення багажу (вартість одного перевезення)- 5,00 грн.
У проекті рішення також зазначено, перевізники повинні забезпечити виконання умов договорів про організацію перевезень пасажирів автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування м. Херсон, затверджених графіків та розкладів руху, надати управлінню транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку міської ради доступ до даних GPS -трекерів з метою забезпечення об’єктивної звітності про обсяги виконаної роботи на маршруті та оприлюднення даних GPS-моніторингу у відкритому доступі на офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів.
До 01.01.2018 перевізники мають привести рухомий склад у відповідність до умов договорів та умов конкурсів, забезпечити належний технічний та санітарний стан автобусів, необхідне інформаційне забезпечення транспортних засобів (дані про перевізника, розклади руху, витяги з Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, розмір тарифу на проїзд, наявність пільг на маршруті та перелік категорій громадян, які ними користуються, тощо), дотримання персоналом вимог законодавства про автомобільний транспорт та захист прав споживачів, у т.ч. щодо обов’язкової видачі проїзних квитків пасажирам, екіпірувати водіїв форменим одягом.
Окрім того, перевізники повинні щоденно інформувати управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку міської ради про кількість автобусів на маршруті, заміну (зняття) транспортного засобу в разі його несправності та інші випадки, що можуть спричинити порушення графіків та розкладів руху, для щоденного розміщення інформації про обслуговування автобусних маршрутів на офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів.
До 01.04.2019 оновити рухомий склад пасажирського автотранспорту на міських автобусних маршрутах загального користування: використовувати для перевезення пасажирів транспорт І, ІІ класів (середньої та великої пасажиромісткості), загальна пасажиромісткість якого – понад 35 пасажирів.
Управлінню транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку міської ради до 01.04.2018 має здійснити перевірки роботи перевізників, дотримання ними умов Договорів, зокрема дотримання графіків та розкладів руху, відповідність наявного рухомого складу, зазначеного в додатках до Договорів, належного технічного та санітарного стану, інформаційного забезпечення рухомого складу, вимог до роботи водія тощо. За порушення умов Договорів вжити заходів щодо їхнього розірвання в односторонньому порядку.
При проведенні подальших конкурсів з визначення автомобільних перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування виключити з умов проведення конкурсів використання на маршрутах міста техніки класу В, надаючи перевагу при залученні для обслуговування автобусних маршрутів загального користування транспорту І, ІІ класів (середньої та великої пасажиромісткості), загальна пасажиромісткість якого – понад 35 пасажирів.
Також управління має розробити зміни до умов організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м.Херсоні та до Типового договору про організацію перевезень пасажирів автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування з метою посилення відповідальності Перевізника за дотримання умов Договорів, забезпечення належної якості транспортних послуг та пропозиції для впровадження електронного квитка, що дасть можливість контролювати пасажиропотік у громадському транспорті.