Розваги чиновників влітають платникам податків у копієчку.
Про внесення вимощеного з тротуарної плитки герба Каховки до Національної книги рекордів України повідомила на своїй сторінці у Фейсбуці Каховська міськрада.
“Завжди приємно знати, що в твоєму місті є якась родзинка… 17 жовтня експерт Національного реєстру рекордів України Олег Волочков зробив заміри та розрахунок на площі перед районним будинком культури та зафіксував рекорд – “Найбільший герб міста, вимощений з тротуарної плитки” – 96,32 кв м! Вітаємо усіх каховчан з рекордом!” – йдеться у повідомленні.
Встановлення рекорду жодної зацікавленості у каховчан не викликало. Свідками цієї події стали самі чиновники, кілька співробітників комунального підприємства, зграя безпритульних собак і група опозиційних депутатів міськради, які просто висміювали те, що відбувалось на площі.
Розповідаючи про “рекорд” чиновники міськради промовчали про те, що він не був безоплатним для платників податків. За цю забавку з бюджету міста заплатили 22240 грн. Київський підприємець Антон Резніков отримав їх за підготовку заходу, публікацію новини про рекорд на офіційному сайті “Книги рекордів України” і популяризацію цієї події в ЗМІ.
Встановлення подібних рекордів є не дешевою послугою. Приміром, торік дівчина з Тернопільщини хотіла зареєструвати рекорд за зроблений нею макет церкви в техніці модульне оригамі. Їй виставили рахунок у майже 14 тис. грн. А місяць тому за встановлення рекорду з найбільшого в Україні орнаменту вишиванки на будівлі Бердянського державного педагогічного університету навчальний заклад заплатив 13 тис. грн. В укладеному договорі вказано, що ці гроші підуть “на презентацію рекорду і урочисте нагородження”.
Витрати на свій, доволі сумнівний рекорд каховчани розкритикували. “Грошей на те, щоб залатати яму біля нашого будинку, де мешкає інвалід – нема, а на цю забаву – є. Чи потрібно це каховчанам?” – запитала на сторінці Каховської міськради у Фейсбуці жителька міста Ірина Іріч. Відповідати на питання чиновники відмовились, а невдовзі взагалі видалили його зі сторінки.
Це не перший випадок, коли влада Каховки витрачає бюджетні кошти на власні розваги. Влітку вони причепили на напіврозвалений фасад історичної будівлі в центрі міста величезний вуличний екран, за який заплатили біля 250 тис. грн. Ще майже 200 тис. грн пішло на закупівлю рекламних сіті-лайтів, на які за 17 тис. Грн додатково замовили банери з інформацією про досягнення кандидата на міського голову, чинного мера Андрія Дяченка.
Нагадаємо, що керівництво міста відмовилось від реконструкції центральної площі біля районного будинку культури і обмежилось частковими ремонтними роботами. Скільки це коштувало платникам податків, хто виконував роботи і чи є на них хоч якась гарантія повідомляти каховчанам не захотіли.
Олег БАТУРІН.