Служба автомобільних доріг у Херсонській області проводить тендер на поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ на ділянці км 36+000 – км 43+600 в Херсонській області. Очікувана вартість ремонту 66 млн 820 тис. гривень.
Про це повідомляється на порталі Prozorro.
Нагадаємо, раніше служба автомобільних доріг у Херсонській області уклала два договори на поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – Р-47. Перший – на ділянці км 30 + 000 – км 36 + 000 в Херсонській області на суму 52 028 319, 60 гривень. Другий договір – на ділянці км 48+800 – км 50+000 в Херсонській області на суму 10 199 000 грн. Договори опубліковані на порталі публічних закупівель Prozorro.
Тендер на роботи виграло ТОВ «Будівельна компанія «Дорлідер». Очікувана вартість ремонту першої ділянки була встановлена на рівні 52 405 000 гривен. На торги подали документи 5 фірм, пропозиції двох з яких: ТОВ «Барнато» і ТОВ «Українсько-польське підприємство з іноземними інвестиціями «УПС», були відхилені. Решта три підприємства запропонували ціни на свої послуги нижче, і не опускали їх в ході торгів.
Другу ділянку також ремонтуватиме «Дорлідер», яке виграло конкуренцію у ПрАТ Броварське ШБУ №50 та ТОВ «Українсько-польське підприємство з іноземними інвестиціями «УПС».
За даними держреєстру юридичних осіб, засновником ТОВ «Будівельна компанія «Дорлідер» є Хачик Амірханян. Раніше «СК «Дорлідер» належала громадянину Росії Вагінаку Аветісяну. Вона знаходиться за адресою Одеська область, Комінтернівський район, Старокиївське шосе, 21 км, д. 30а. Там же було прописано ПП «Дорлідер», яке нині зветься «Південьдортех» і належить Гарнику Погосяну. Свого часу власником цієї фірми був громадянин Росії Завен Степанян, а Погосян нею керував.
Автомобільна дорога Мар’янське – Берислав сполучає Херсонську та Дніпропетровську області. Її загальна довжина – майже 100 км. Наразі дорога перебуває в незадовільному стані. На ній фактично відсутнє асфальтне покриття, замість якого утворилися глибокі вибоїни, що неодноразово ставали причинами ДТП й поломок автомобілів.