У сервісних центрах МВС в Херсонській області розпочато проект «Таємний клієнт», завдяки якому громадяни зможуть відкрито перевірити роботу державної структури та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку сервісу. Наша мета – отримати незаангажовані відгуки як спеціально підготовлених перевіряючих, так і пересічних громадян, аби покращити якість надання послуг.
Таємним клієнтом може стати будь-яка людина під час візиту до сервісного центру МВС. Для цього необхідно відвідати сервісний центр МВС, отримати реальну послугу, заповнити та надіслати анкету-відгук.
Під час свого візиту громадянин може оцінити: роботу адміністратора за інформаційною стійкою, працівника, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця Експертної служби МВС, спеціаліста кол-центру Головного сервісного центру МВС. Клієнт також може зазначити інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС, доступності інформації на сайті та консультаційної підтримки у соціальних мережах.
У рамках проекту можна перевірити якість надання наступних послуг: реєстрація та перереєстрація авто, отримання посвідчення водія або його обмін, отримання довідки про несудимість, замовлення індивідуальних номерних знаків тощо.
Усі відгуки та зауваження будуть опрацьовані в режимі реального часу.