До Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області надійшло 8 звернень громадян, з них: 2 – колективні, 6 заяв і клопотань, 2 скарги від початку 2017 року.
Звернення громадян стосуються питань праці і заробітної плати, соціального захисту та діяльності органів місцевого самоврядування.
На 3 звернення надано роз’яснення, 2 – вирішено позитивно, 1 звернення не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян», 2 звернення перебувають у стадії розгляду.
Згідно з Графіком особистого прийому керівництво Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області здійснює особистий прийом громадян.
З метою підвищення ефективності зворотного зв’язку із громадськістю, надання інформаційної допомоги громадянам з питань здійснення державного фінансового контролю в Управлінні Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області забезпечено функціонування «телефону довіри».
Номер «телефону довіри» – 0552 26 36 28, за яким громадяни, підприємства, установи та організації можуть звертатися зі скаргами, запитаннями і пропозиціями.