04 квітня Херсонська міська рада набула повноважень щодо здійснення реєстрації місця проживання херсонців.
Відповідно, послуги прописки/виписки відтепер надаватиме новостворений відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб міськради.
“Політика децентралізації у плані повноважень з надання адмінпослуг – це досягнення для України. З часом це дозволить покращити якість послуг, наблизити їх до людей, спростити процедуру. Значною мірою успіх тут залежав від того, наскільки швидко передавалися повноваження від ключових служб, – коментує в.о.заступника міського голови Андрій Щербина, -У Херсоні так званий “перехідний” період, коли відділи реєстрації могли б бути сформовані та доведені до ладу, на жаль, був відсутній. Як результат – дефіцит кадрів, черги та невдоволені громадяни”.
Втім, за його словами, робота у напрямку покращення якості послуг ведеться. Зокрема, найближчим часом готують проект рішення сесії міської ради про розширення штату відділів, що дозволить знизити напругу під час роботи.
“Приносимо херсонцям вибачення за тимчасові незручності та обіцяємо урегулювати ситуацію якнайшвидше”, – підкреслює Андрій Щербина.