Медіа «О, море» презентує новий формат на своєму YouTube-каналі — відеопроект «Мій дім на мапі», що перетворює геотеги на живі історії та спогади про улюблені місця. Перші 8 випусків присвячені Херсону, на черзі — Нова Каховка.
Війна назавжди змінила ландшафти міст півдня України й щоб зберегти їх, О, море демонструє історії людей, які зв’язують свої спогади з кожною точкою на мапі — рідними вулицями, парками, будівлями.
«Герої не впізнають місця дитинства чи не можуть повернутися в них, бо цю можливість забрала Росія. Деякі місця знищені зовсім чи в окупації. Й тому ще більше хочеться зберегти й зафіксувати історії. Люди на відео буквально зв’язують свої спогади з кожною точкою на мапі й пригадують перші побачення, нагороди, як долали страхи чи пили пиво з друзями», – говорить шеф-редакторка «О, море» Яна Ільків.
Моушн-дизайнерка Настя розповіла, де у Херсоні збиралися неформали (таких точок було аж три!), музикант Микита про те, як випадково натрапив на скелет людини в закинутому будинку (каже, що то Stranger Things in Херсон). Зооволонтерка Ірина пригадує дитинство і як з друзями втопила катамаран на пляжі «Молодіжний», Для режисера Сергія одне з найважливіших місць на мапі — Антонівський міст, його будував дідусь Сергія.
Невдовзі на YouTube-каналі вийде серія відео про Нову Каховку. Першим героєм став — стендап-комік Повар Даніл. Він розповів, як їздив з мамою на «Веселі гірки» і як його знудило на інших атракціонах. А також про Електромашинобудівний завод, на якому працював його дідусь.
Усі відео можна знайти на YouTube-каналі «О, море. Південь»: https://www.youtube.com/@omorepivden/videos
А також на сайті за тегом «Мій дім на мапі»: https://omore.city/articles/tag/mij-dim-na-mapi
«О, Море» — це путівник українським узбережжям від Агенції «Або». Раніше наша команда допомагала туристам планувати поїздки до українського моря та надихала на мандри закордоном. Але через повномасштабну війну команда перезапустила медіа.
Тепер «О, Море» — не лише про відпочинок біля води, а й про життя Півдня України в цілому. Ми вболіваємо за розвиток міст і людей, тож всіляко намагаємося їх підтримати: розповідаємо про бізнес-кейси, ділимося історіями відновлення, повернення бізнесу, підіймаємо екологічні та соціальні теми і шукаємо вихід з проблем, а не концентруємося на них.