Херсонський міський голова Володимир Миколаєнко видав розпорядження Про впровадження електронного документообігу через Інтернет-портал державних послуг iGov у процесі призначення державних допомог та субсидій. Документ опублікований на сайті міської ради.
В документі зазначено, що голови районних у місті Херсоні рад (Кондратов В.А., Чорненька Н.Є., Задніпряний А.В.) в управліннях праці та соціального захисту населення до 5 червня повинні впровадити та забезпечити сталу роботу системи електронного документообігу для обробки документів, поданих мешканцями в електронному вигляді через Інтернет-портал державних послуг iGov (www.igov.org.ua).
Зокрема, через Інтернет-портал державних послуг iGov має бути надана змога подавати документи в електронному вигляді на призначеня:
– субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива,
– тримання інформації про призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг,
– одноразової допомоги при народженні дитини,
– державних допомог, визначених у переліку згідно з додатком, їхній попередній розгляд із подальшим записом заявника для подачі пакета документів у паперовому вигляді.