Звідки отримують інформацію мешканці Півдня і Сходу України, в тому числі окупованих територій, чи помічають джинсу та пропаганду, якої інформації бракує, а яка в місцевих медіа переважає – про це та інше презентують у спільному дослідженні Інституту масової інформації та GfK Ukraine. Захід запланований на 12 квітня у креативному просторі “Часопис”, о 10:30, повідомляє сайт ІМІ.
У заході візьмуть участь:
Орен Мерфі, національний представник USAID/oti в Україні;
Оксана Романюк, виконавча директорка Інституту масової інформації;
Олена Голуб, медіа-експертка Інституту масової інформації;
Тетяна Костюченко, старша дослідниця, ГФК Юкрейн.Експерти Інституту масової інформації моніторили по дев’ять місцевих ЗМІ (два телеканали, три друкованих та чотири інтернет-видань) у восьми регіонах півдня і сходу України (Дніпро, Запоріжжя, Харків, Одеса, Миколаїв, Херсон, Сєвєродонецьк, Маріуполь та Краматорськ), на предмет які теми піднімаються у медіа найбільше, як висвітлюється тема АТО, скільки є “джинси”, якими джерелам інформації найчастіше користуються журналісти.
GfK Ukraine досліджували, звідки саме мешканці сходу та півдня України дізнаються новини, які теми їх найбільше цікавлять, а якої інформації бракує у ЗМІ, хто винен у війні на Донбасі та якого зовнішньополітичного курсу має дотримуватись Україна тощо.
Дослідження проводилось за підтримки Української ініціативи зміцнення громадської довіри (UCBI), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) у січні-березні 2017 р.