Херсонський Водоканал розпочав кампанію з індивідуального спілкування зі своїми боржниками з метою вирішення їх проблем із оплатою боргу за послуги підприємства. Минулого тижня частина споживачів особисто отримала персональні звернення, в яких була зазначена детальна інформація про стан рахунків боржників та запропоновані дії, що допоможуть уникнути проблем з подальшим отриманням послуг підприємства.
З 01 травня 2019 року, згідно із змінами в Законі України «Про житлово-комунальні послуги» від 07.06.2018, українські водоканали фактично змушені вперше у власній історії відключати всіх своїх боржників від водопостачання. Тому споживачам Херсонського Водоканалу було запропоновано звертатись до підприємства для уточнення своїх даних та індивідуального вирішення умов сплати боргів, поки для цього ще є час.
Зазначимо, що споживачі з розумінням сприймали візити представників Херсонського Водоканалу. Зокрема, мешканці будинку №5 по вулиці Тираспольській допомагали співробітникам Водоканалу розшукувати боржників, які проживають у їх будинку. Вони жваво цікавились змінами у законодавстві, наслідками, до яких можуть привести борги за воду та шляхами погашення заборгованості. Одна з мешканок після отримання листа запевнила, що найближчим часом погасить свій борг, який складає більше 8 тисяч гривень.
На сьогодні населення Херсона заборгувало МКП «ВУВКГ м.Херсона» за надані послуги більше 60 млн. грн. У зв’язку з цим Херсонський Водоканал хоче допомогти боржникам у рамках двостороннього діалогу із кожним споживачем індивідуально. Підприємство готове вивчити проблему кожного боржника та запропонувати оптимальний варіант її вирішення. Головне, щоб самі споживачі усвідомили необхідність вирішення власних проблем та вступили в конструктивний діалог з Херсонським Водоканалом.
Чекаємо на Вас: пл. ім. Ю. Тутушкіна, 9, каб. №2, тел. 42-01-29, (050) 313-71-36, (050) 313-71-38, Контакт центр: 0-800-503-283