Найвищі оцінки мешканці дали постачанню газу — 52% оцінили послугу на «добре» або «відмінно». Водопостачання та водовідведення отримали 40% позитивних оцінок, електропостачання — 34%.
Про це свідчать результати опитування жителів Херсона проведеного на замовлення Фонду громади Херсона “Захист”.
Серед послуг із низькими оцінками опитані назвали роботу громадського транспорту та вивіз сміття, а найгірше оцінили утримання ліфтів і прибирання вулиць. Також серед послуг із низьким рейтингом були організація гуманітарної допомоги та охорона громадського порядку.
Медичні та освітні послуги отримали середні оцінки, а соціальні послуги та організація гуманітарної допомоги викликали неоднозначну реакцію мешканців.

Опитування дозволяло оцінювати якість послуг за п’ятибальною шкалою, де 5 — найвища оцінка, а 1 — найнижча.
Польовий етап опитування проводили з 10 по 30 листопада 2025 року. У дослідженні взяли участь 403 респонденти.
Про те, що наразі хвилює жителів міста найбільше можна почитати тут.

