У зв’язку з технічними проблемами платежі, які херсонці сплачують через Приват24 та у терміналах ПриватБанку, не потрапляють на Ваші особові рахунки у Херсонському Водоканалі.
Про це повідомила прес-служба Водоканалу.
Тимчасово припинений онлайн прийом платежів на сайті підприємства, де також використовувався сервіс Приват24.
“Просимо бути уважними та тимчасово відмовитись від послуг ПриватБанку при сплаті послуг Водоканалу! Якщо Ви вже скористувались послугами вказаного банку на протязі квітня, ретельно розгляньте квитанцію та переконайтесь, що гроші переказані саме у Херсонський Водоканал”, – сказано у повідомлені КП.
У водоканалі рекомендують виконувати оплати за послуги водопостачання та водовідведення у відділеннях інших банків або у касі Управління Водоканалу (пл.ім.Ю.Тутушкіна.9).
Найближчим часом на сайті буде запроваджена нова платіжна система та прийом коштів через сайт буде відновлений!
“Приносимо вибачення за тимчасові незручності не з нашої вини”, – пишуть комунальники на сайті.